سلام دووووستای گلممم

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

...سلاممممم...

 

...من بعد تقریبا یه سال برگشتم پیشتون...

 

...کنکور دارم برااااام خیلی دعااااا کنید...

 

...فداتون برررررررررم...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت19:42---27 شهريور 1395
khkhkh

الناز
ساعت18:41---26 مرداد 1395
سلام به وب منم سر بزنین

Zahra
ساعت16:40---16 شهريور 1394
سلام
میشه بیای وبمو اخرین نظرتو بدی
پاسخ:سلام چشم حتمن


مهتاب
ساعت12:46---7 شهريور 1394
خاک بسرممممممممممممم!!!!اقا شادي اينجا چخبره؟؟!!!!!!!ماهان عشقته
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ..نباو جدی نگیر


Mahan
ساعت23:26---28 مرداد 1394
هییییییییییچکی ب پای عاقای خودمممم نمیرسه....
پاسخ:فدااااااااااااااااااااات بشم من نفسم...شمام تکی هاااااااااااااااا


Mahan
ساعت23:25---28 مرداد 1394
فدااااااااااااایی داری..... جیگرتـــــ ♥ــــــــــو عزیزمممممم......
پاسخ:مخلصتم...........زندگیمیییییییییییییییییییییییی....وجــــــــ♥♥♥ــــــــــــــودتو عشقم


ماهان
ساعت23:18---28 مرداد 1394
واااااااااااااااایی عشششششششششقم الـــــــهی ماهان فدات شه....دورت بــــــگــــردم...
دوســـــــــــــــــــــــــــ ــت دارم هوارتااااااااا....
پاسخ:خدا نکنه عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممم....فدای تو....من بیشترااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 1:23 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]